אביר קארה חיקוי - אני שולמן | mako / אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט.

אביר קארה חיקוי - אני שולמן | mako / אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט.. מפלגות אחרות קיבלו טלפונים ואיימו. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. ״אני הולך לקחת הצעה, האופציות הן גדעון או ימינה״. אביר קארה, עידית סילמן וניר אורבך הביעו את תמיכתם בהחלטה של יור מפלגתם להצטרף לממשלת אחדות • השלושה ציינו כי קיבלו הצעות מפתות מהליכוד בתמורה להתנגדותם לממשלת השינוי המתוכננתאביר קארה, עידית סילמן וניר. בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר:

מה אנחנו יודעים על אביר קארה. בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה. מייסד אני שולמן אביר קארה: חבר הכנסת אביר קארה (ימינה) שלח היום (חמישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הגיב להצעת הליכוד שהופנתה אליו. אני לא רואה איך אפשר להגן על העצמאים מעוד.

אני שולמן | mako
אני שולמן | mako from img.mako.co.il
אני לא רואה איך אפשר להגן על העצמאים מעוד. סרוגים | אביר קארה, המצטרף הטרי לימינה אומר לסרוגים כי רק בנט יציל את העצמאיים: הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: קארה הקים בשנת 2019 קבוצה בפייסבוק בשם אני שולמן, שבה הציג את הקשיים והטענות של העצמאים על. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר. אביר קארה עונה להצעת נתניהו: טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה.

אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות.

Abir kara אביר קארה retweeted. מפלגות אחרות קיבלו טלפונים ואיימו. Nikol roitman ניקול רויטמן‏ @roitmanikol feb 22. במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה. קארה הוביל את קבוצת אני שולמן המבקשת לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, וההערכה היא כי יש. עד כמה פופולרי חיפוש : נכניס חמישה נציגים עוד אמר קארה: לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר. מייסד ויור תנועת העצמאים 'השולמנים' אביר קארה הכריז על הצטרפותו לרשימה של בנט. אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. השולמנים נכנסים למפלגת ימינה ראיון של אביר קארה. נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. אני לא רואה איך אפשר להגן על העצמאים מעוד.

סרוגים | אביר קארה, המצטרף הטרי לימינה אומר לסרוגים כי רק בנט יציל את העצמאיים: אני לא רואה איך אפשר להגן על העצמאים מעוד. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. במכתבו כותב חכ קארה לנתניהו:

אני שולמן | mako
אני שולמן | mako from img.mako.co.il
הוא הוכיח את עצמו שהוא בליכוד הכינו תיק מאוד רציני נגד אביר קארה במידה והוא יצטרף למפלגת ימינה. Abir kara אביר קארה retweeted. אנחנו הולכים עם בנט כי אני מאמין שכראש ממשלה הוא ילך איתנו למהלכים גדולים. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12. נכניס חמישה נציגים עוד אמר קארה: אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: במקביל, קארה החל לרתום את אנשיו לטובת הקמפיין של ימינה.

בפוסט שפרסם אביר קארה מהשולמנים בפייסבוק, הוא קורא לבעלי חנויות הרחוב:

נכשלת בטיפול בעצמאים ובעסקים הקטנים. 73 שנות הזנחה פושעת כלפי בעלי העסקים במדינת ישראל עומדות להסתיים עכשיו. אנחנו הבית של חצי מיליון העצמאיים ובעלי העסקים בישראל. מייסד ויור תנועת העצמאים 'השולמנים' אביר קארה הכריז על הצטרפותו לרשימה של בנט. Nikol roitman ניקול רויטמן‏ @roitmanikol feb 22. ביולי 2020 הצטרף אביר קארה לקבינט הקורונה האזרחי בראשות נפתלי בנט כנציג בעלי העסקים. ראש הממשלה נתניהו או מי. אביר קארה הודיע כי שוריינו לשולמנים חמישה נציגים ברשימה של ימינה ● נדאג שהממשלה תיתן את המענה הנכון. הקלטות שפורסמו הערב חושפות את כוונתו של קארה לשריין לעצמו מקום באחת הרשימות לכנסת הבאה: אביר קארה ממנהיגי מחאת אני שולמן הודיע אחר הצהריים על הצטרפותו למפלגת ימינה בראשותו של נפתלי בנט. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. בשיחת זום עם פעילי השולמנים ובנט אמר קארה. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12.

ראש הממשלה נתניהו או מי. קארה הקים בשנת 2019 קבוצה בפייסבוק בשם אני שולמן, שבה הציג את הקשיים והטענות של העצמאים על. נכניס חמישה נציגים עוד אמר קארה: טייסת ליברלית של ימינה, אני מקווה שאתם מבינים שהחל מהלילה אתם נכנסים לקצב עבודה גבוה. מה שבטוח זה שאביר קארה, ראש ארגון אני שולמן המתיימר לייצג את העצמאים, במיוחד בתקופת הקורונה, נפל אף הוא בראיון בתוכניתם הפופוליסטית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בערוץ 12.

אני שולמן | mako
אני שולמן | mako from img.mako.co.il
מייסד אני שולמן אביר קארה מתעקש שהוא לא קשור פוליטית לראש הממשלה ושר האוצר • בהקלטה מתוך קבוצה של שולמנים, נשמע קארה מבצע חיקוי של נתניהו מפנה האשמות לראש רשות המסים ומוסיף: המכתב של אביר קארה לנתניהוצילום: בהקלטה שנשלחה בקבוצת וואטסאפ פנימית הוא אמר: נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים. מה אנחנו יודעים על אביר קארה. אביר קארה, מנהיג מחאת השולמנים, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד ברשימת מפלגת ימינה בבחירות הקרובות. אייבי בנימין מראיין את אמיר השכל, פנינה רפאל ומיכאל רייך ברדיו 13/12/19. ההקלטה של אביר קארה מבצע חיקוי של ראש הממשלה.

אביר קארה, מייסד ומנהיג מחאת העצמאיים השולמנים, הודיע היום (שלישי) על תמיכה במפלגת ימינה של נפתלי בנט, והשתלבות ברשימת המפלגה לכנסת.

בפוסט בפייסבוק, הוסיף קארה כי להתארגנות להמשך השליפות של הממשלה מתווספת עכשיו התעקשות להשאיר את כל. המכתב של אביר קארה לנתניהוצילום: Nikol roitman ניקול רויטמן‏ @roitmanikol feb 22. ספין מגוחך של בנט, מעולם לא ניתנה לו הבטחה כלשהי אביר קארה דחה את הצעת הליכוד, שהכחישו את העלתה. חכ אביר קארה מימינה פרסם היום כי גורמים מטעם ראש הממשלה נתניהו הציעו לו את תפקיד שר הכלכלה, שיריון בליכוד לשתי קדנציות והטבות לעצמאים בתמורה להתנגדות להקמת ממשלת שמאל בתמיכת המפלגות הערביות. קארה הקים בשנת 2019 קבוצה בפייסבוק בשם אני שולמן, שבה הציג את הקשיים והטענות של העצמאים על. לפני מספר חודשים ישבתי איתך במעונך והנחתי על שולחנך רשימת רפורמות שיועילו לעסקים לצאת ממשבר. הוא הוכיח את עצמו שהוא בליכוד הכינו תיק מאוד רציני נגד אביר קארה במידה והוא יצטרף למפלגת ימינה. 73 שנות הזנחה פושעת כלפי בעלי העסקים במדינת ישראל עומדות להסתיים עכשיו. השולמנים נכנסים למפלגת ימינה ראיון של אביר קארה. מייסד אני שולמן אביר קארה מתעקש שהוא לא קשור פוליטית לראש הממשלה ושר האוצר • בהקלטה מתוך קבוצה של שולמנים, נשמע קארה מבצע חיקוי של נתניהו מפנה האשמות לראש רשות המסים ומוסיף: מייסד אני שולמן אביר קארה: סרוגים | אביר קארה, המצטרף הטרי לימינה אומר לסרוגים כי רק בנט יציל את העצמאיים:

מייסד ויור תנועת העצמאים 'השולמנים' אביר קארה הכריז על הצטרפותו לרשימה של בנט אביר קארה. נכשלת, במקום ממשלה עסקת בגידופים אישיים.

Post a Comment

0 Comments